myfingermark

it's me =)

Wednesday, February 17, 2010

~ keEGOan seorang LELAKI ~

Ditime aku kebosanan..aku duk fikir betape mengada nyada kaum laki skrg ni..ego melampau plak..KALAU ikut mulut, habis berbuih dah mulut aku membebel, kalau menulis, mahu habis dah dakwat pen aku, ni nasib baik menaip..tapi itu pun, sampai bengkok-bengkok dan kemek-kemek kuku ni, mengutuk lelaki!Tapi...ada dia orang kisah? Tak ada maknanya, macam tu jugak lah lelaki ni...banyak sangat kerenahnya, tak habis-habis, makin menjadi adalah. Ada ketikanya aku dah penat dah, lantaklah tapi tak boleh jugalah buat diamkan, nanti dia orang naik tocang!

Tapi, memang dah macam tu perangai lelaki, tegurlah beratus beribu kali pun, kalau dah egonya mengalahkan Everest, dah tak boleh nak tolong dah tapi kita yang perempuan ini, pandai-pandailah. Stand up for your rights. Jangan main ikut telunjuk dia orang (yang bengkok), hanya kerana ikut rasa hati.

duk melayan sgt kerenah lelaki yang tak cerdik dan tak matang ini korang fhm2 jela (they will never be...ooopss****), sampai sanggup korbankan maruah dan harga diri.
Biarkan lelaki naik lemak, mua dan mengada-ngada.

Memanglah kan masa bercinta, sebelum ada ikatan ni, antara medan menunjukkan kesungguhan dan kesetiaan untuk hidup bersama, sehidup semati, tapi kalau tak ada toleransi, semuanya my way, ini tidak bagus!
aku rase tak salah bercinta...dan itu memang sewajarnya bagi wanita, pasangannya lelaki dan begitu jugalah sebaliknya. Tapi, biarlah percintaan itu suatu hubungan yang sihat, bukan menjadikan kita ni bakal penghuni rumah bahagia.so selit kt cpu korang tuh! use your brain okay!

0 comments: